مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1396 ساعت 19:052017-09-21سياسي

رییسی: دولتمردان هزینه رییس جمهور بی ادب آمریکا در نقض برجام را بالا ببرند


دولتمردان ایران اسلامی باید هزینه آمریکا و رییس جمهور بی ادب و بی اخلاق آن را در نقض برجام بالا ببرند و به عالم نشان دهند اینان به پیمان هایشان پایبندی ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی عصر امروز در ویژه برنامه تعویض پرچم بارگاه رضوی اظهار داشت: امروز هرکس در عالم عدالت خواهی و ظلم ستیزی را پیشه کند، در عمل به امام حسین(ع) لبیک گفته است.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: یزیدیان زمان، ظالم و پیمان شکن هستند اما سیاست جمهوری اسلامی آن است که نه ظلم کند و نه زیر بار ظلم برود.

رییسی با اشاره به اینکه ظلم به مردم مسلمان در یمن و میانمار با حمایت نظام سلطه است خاطرنشان کرد: ایران اسلامی پرچم دار ظلم ستیزی است زیرا پیروان امام حسین(ع) نباید در برابر ظلم آرام بنشینند.

وی ادامه داد: دولتمردان ایران اسلامی باید هزینه آمریکا و رییس جمهور بی ادب و بی اخلاق آن را در نقض برجام بالا ببرند و به عالم نشان دهند اینان به پیمان هایشان پایبندی ندارند.

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: دولتمردان ما به تبعیت از رهبر انقلاب باید در برابر آمریکایی ها چنان ایستادگی کنند که آنان و همپیمانانش به ندامت و پشیمانی بیفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: دولتمردان هزینه رییس جمهور بی ادب آمریکا در نقض برجام را بالا ببرند

رییسی: دولتمردان هزینه رییس جمهور بی ادب آمریکا در نقض برجام را بالا ببرند