مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1396 ساعت 18:552017-09-21سياسي

اولین اظهارات روحانی پس از بازگشت به تهران


رییس جمهور ایران در پایان یک سفر کاری فشرده و پس از شرکت و سخنرانی در اجلاس سران مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک، عصر پنجشنبه به تهران بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در فرودگاه مهرآباد مورد استقبال معاون اول رییس جمهور و مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل قرار گرفت.

رییس جمهور در گفت وگویی کوتاه با خبرنگاران، هفتاد و دومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد را متفاوت از اجلاس های سال های گذشته این مجمع دانست و گفت: نشست مجمع عمومی سازمان ملل، فرصتی است که صدای مردم ایران به گوش جهانیان برسد.

روحانی با بیان تفاوت اجلاس امسال با سالهای گذشته، گفت: در نشست امسال مجمع عمومی سازمان ملل، از میان بیش از 190 کشور شرکت کننده ، فقط دو نفر بودند که سخنانشان نقطه مقابل بقیه اعضا بود.

رییس جمهور افزود: در تاریخ آمریکا و سازمان ملل کمتر اتفاق افتاده که در آن رییس جمهور آمریکا در مورد چند موضوع مهم موضعگیری کند و بعد از آن نخست وزیر رژیم صهیونیستی مشابه همان سخنان را تکرار نماید اما هیچکس آن سخنان را تایید نکند.

روحانی با اشاره به مخالفت های صریح سران کشورها و نمایندگان رسانه های همگانی با این اظهارات رییس جمهور آمریکا گفت: ترامپ خطاهای بزرگ و اتهامات بسیار بی پایه و اساسی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین اظهارات روحانی پس از بازگشت به تهران

اولین اظهارات روحانی پس از بازگشت به تهران