مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1396 ساعت 17:202017-09-21اقتصادي

وجود 13 هزار طرح صنعتی با پیشرفت 50 درصد در کشور


طی مراسمی با قدردانی از تلاش های «شاهپور قنبری» مدیر سابق شرکت شهرک های صنعتی فارس، «احمدی فتوحی» به عنوان مدیرعامل جدید و رییس هیئت مدیره این شرکت معرفی شد.

- طی مراسمی با قدردانی از تلاش های شاهپور قنبری مدیر سابق شرکت شهرک های صنعتی فارس، احمدی فتوحی به عنوان مدیرعامل جدید و رییس هیئت مدیره این شرکت معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ظهر امروز(پنجشنبه 30 شهریور)، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در معرفی مدیرعامل جدید شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان اینکه بیش از 13 هزار طرح صنعتی با پیشرفت بالای 50 درصد در کشور فعال است گفت: با افتتاح این طرح ها بالغ بر 444 هزار نفر اشتغال جدید ایجاد می شود.

علی یزدانی با بیان این که استان فارس از استان های مهم کشور در صنعت و معدن است، گفت: هم اکنون بیش از 49 هزار جواز تأسیس در کشور به عنوان طرح صنعتی صادر شده و فعال است که بیش از 2675 طرح آن مربوط به استان فارس است که بخش زیادی از آن ها در شهرک های صنعتی فارس مستقر خواهد شد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران تصریح کرد: در کل کشور 84 هزار و 956 واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری فعال است که بیش از 4261 واحد آن در استان فارس فعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 13 هزار طرح صنعتی با پیشرفت 50 درصد در کشور

وجود 13 هزار طرح صنعتی با پیشرفت 50 درصد در کشور