مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1396 ساعت 16:152017-09-21سياسي

آغاز عملیات اجرایی سدهای هلور و آجین تا سال آینده


نماینده مردم  شهرستان اسدآباد در مجلس با تاکید بر حفظ کشاورزی اسدآباد از آغاز طرح مطالعاتی برای احداث سدهای کوچک در منطقه هلور و آجین خبر داد و افزود: - در بازدید هوایی وزیر نیرو در اواخر سال گذشته از دشت اسدآباد این سدها با هدف تقویت چاه های آب این منطقه مورد تصویب قرارگرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر رنجبرزاده در شورای اداری شهرستان اسدآباد اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث این پروژه های سد در صورت تخصیص اعتبار امسال و یا سال آینده آغاز خواهد شد.

مدیریت آب یکی از مهمترین موضوعاتی است که در صورت بی توجهی به آن باید منتظر مهاجرت مردم منطقه ظرف 10 یا 20 سال آینده بود.

وی با تاکید بر حفظ کشاورزی اسدآباد از آغاز طرح مطالعاتی برای احداث سدهای کوچک در منطقه هلور و آجین خبر داد و افزود: در بازدید هوایی وزیر نیرو در اواخر سال گذشته از دشت اسدآباد این سدها با هدف تقویت چاه های آب این منطقه مورد تصویب قرارگرفت.

وی با بیان اینکه پروژه های ریشه ای و اساسی که عموم مردم از آن بهره مند شوند پیگیری خواهد شد خاطرنشان کرد: در این پروژه چاه های روستاهای اطراف مانند موسی آباد، حسام آباد، قاسم آباد، لک لک، احمدآباد، دهنو و وندرآباد تقویت شده و تغذیه سفره های آب زیر زمینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی سدهای هلور و آجین تا سال آینده

آغاز عملیات اجرایی سدهای هلور و آجین تا سال آینده