مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1396 ساعت 14:352017-09-21بين الملل

حماس: سخنرانی عباس در سازمان ملل اذعان به شکست سازش بود


جنبش حماس اعلام کرد که سخنرانی محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در مجمع عمومی سازمان ملل نوعی اذعان به شکست پروژه سازش و مذاکرات با رژیم صهیونیستی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جنبش حماس با صدور بیانیه ای از زبان فوزی برهوم سخنگوی خود اعلام کرد که با توجه و اهتمام زیاد سخنرانی عباس را دنبال کرده است و با وجود اهمیت مکان و زمان بیان این سخنرانی که در جمع سران و مقامات کشورهای جهان و پس از اقدامات اخیر جنبش حماس در قاهره بیان شد، اما این سخنرانی نوعی اقرار به شکست پروژه سازش بود.

این جنبش خاطر نشان کرده است که سخنرانی عباس نوعی منطق گدایی حقوق ملت مقاوم فلسطین را که با استفاده از تمامی ابزارهای قانونی، سعی در رهایی از زیر یوغ اشغالگری را دارد، در درون خود داشت.

فوزی برهوم تاکید کرد: متاسفانه عباس در این سخنرانی هیچ تفاوتی میان مقاومت ملت فلسطین به عنوان حق اصیل ملت تحت اشغال و تروریسم محکوم شده در تمامی قوانین بین المللی قائل نشد و این در حالی است که اشغالگری یکی از مهمترین اشکال تروریسم به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فلسطین، حماس در عین حال از اعلام حضور دولت رامی حمد الله در غزه استقبال و تاکید کرد که نهایت تلاش خود را برای موفقیت این ماموریت به کار خواهد گرفت و به اقدامات خود در راستای آشتی ملی ادامه خواهد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: سخنرانی عباس در سازمان ملل اذعان به شکست سازش بود

حماس: سخنرانی عباس در سازمان ملل اذعان به شکست سازش بود