مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1396 ساعت 12:212017-09-21سياسي

استقبال کاربران از فرارسیدن ماه محرم بوی پیراهن خونین کسی می آید


فضای شبکه های اجتماعی در آستانه فرارسیدن ماه عزاداری سرور و سالار شهیدان رنگ و بوی ماتم گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، سالی نشسته چشم به راه محرمش، تا هر چه رزقم است بریزم به مقدمش، وقتی نوای محتشم از راه میرسد، حک میشود به روی دلم نقش پرچمش، باز این چه شورش است که ذکر ملائک است، آری تمام عالمیان غرق ماتمش، سر نظر به بیرق و اشک روانه چیست؟ گویا که فاطمه است بلندای ماتمش، از من هر آنچه هست بگیرید در عوض، کنجی به بیرقی که کنم گریه در غمش، منقل بیاورید و بساطی به هم زنید، چایی بریز اگر کهنه شد دمش، اسفند روضه هاش که عطر بهشت از اوست، نذر سلامتی رقیه بسوزمش، دودش کنید تا که نشیند دلش به غم، تا زجر دون کند کمی هم ترحمش، نعلین ز پای خویش برون میکنم دگر، بر سنگ و خار و خاک روان جمع محرمش، گرد اسارت است، حرم را به رخ نشست، خاک تنور کرده حسین را چه در همش، !اشکی بریز آه بکش ناله ای بزن، زخم دل حسین همین است مرهمش.

یک سال گذشت و انتظار شیعیان راه سرخ عاشورا به سر رسید و محرمی دیگر از راه رسید تا بار دیگر در هرکوی و برزن فریاد غریب مادر حسین به گوش برسد.

همه آماده اند تا دین خودشان را به امام شهدا عرضه کنند، همه آمده اند تا باردیگر غبار از دل بزدایند و چه خوب گفت پیر انقلاب که این محرم و صفر است که اسلام را زنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال کاربران از فرارسیدن ماه محرم بوی پیراهن خونین کسی می آید

استقبال کاربران از فرارسیدن ماه محرم بوی پیراهن خونین کسی می آید