مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1396 ساعت 12:062017-09-21فرهنگي

برگزیدگان دهمین جشنواره یار و یادگار معرفی شدند


برگزیدگان دهمین جشنواره یار و یادگار شب گذشته در کتابخانه ملی ایران معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، در اختتامیه دهمین جشنواره یارو یادگار که شب گذشته؛ چهارشنبه 29 شهریور در محل کتابخانه ملی برگزار شد؛ از برگزیرگان و شرکت کنندگان در این مراسم تقدیر و از مجموعه اشعار جشنواره تقدیر شد.

اسماعیل محمدپور، احسان محمدی، معین رضوانی، امیر بختیاری، پیام جهانگیری، امید خسروی، نیلوفر شاطری، ایوب شیخی زاده، علیرضا نوری، حسین شکربیگی، سید مجید موسوی، مجتبی چترایی و الهام علومی برگزیدگان این دوره از جشنواره هستند.

علاوه بر این، از میلاد حبیبی، لیلا مهذب، محمد مقتدایی راد، علی فردوسی، فاطمه سلیمان پور، نازنین مریم انبارلو، محمد زارعی، آرش پورعلیزاده، زهرا وفا و سارا پورعبدالله نیز تقدیر شد.

اشرف بروجردی رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره شعر یار و یادگار گفت: امیدواریم این مراسم طلیعه ای باشد تا ابعاد وجودی امام راحل را در حوزه های فرهنگی و ادبی شناسایی کنیم.

معمولا هر فردی از نگاه و منظر خود رهبر انقلاب را می شناسد و به این دلیل که این شخصیت بزرگوار ابعاد وجودی بسیاری را داشتند طبیعتا شناخت ایشان بستگی به نگاه هر فرد دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان دهمین جشنواره یار و یادگار معرفی شدند

برگزیدگان دهمین جشنواره یار و یادگار معرفی شدند