مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1396 ساعت 12:002017-09-21فرهنگي

ثبت و انتشار تصاویر ماندگار مهمترین راه معرفی یزد به جهان است


ثبت تصاویر ماندگار از یزد و انتشار آنها نقش مهمی در معرفی ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی یزد به جهان ایفا می کند.

- هنرمند جوان یزدی، گفت: ثبت تصاویر ماندگار از یزد و انتشار آنها نقش مهمی در معرفی ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی یزد به جهان ایفا می کند.

ثبت بافت تاریخی یزد و ساخت اثری فاخر با تصاویر جذاب و متفاوت از میراث فرهنگی و سرمایه های هنری بهانه ای شد تا با کارگردان این اثر به گفت و گو بپردازیم و با زمینه های فعالیت این شرکت به ویژه در زمینه شناخت و معرفی جاذبه های گردشگری و طبیعی استان یزد آشنا شویم.

محمود یزدچی هنرمندی یزدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان این که هنر و ثروت های فرهنگی ارزشمندی در استان یزد وجود دارد، اظهار کرد: خوشبختانه هنرمندان عرصه سینما به خوبی و افتخار مفتخر به ثبت تصاویر ماندگار و آثار پیام رسان در این زمینه هستند.

وی متولد 1361،کارشناس کارگردانی سینما است که فعالیت خود را از سال 1379 به عنوان مدیر اجرایی یکی از شرکت سینمایی استان آغاز کرده و تا به امروز به ویژه در ثبت تصاویر جذاب و ماندگار از بافت تاریخی استان یزد با عنوان تهیه کننده و کارگردان آثار متنوعی را خلق کرده است.

این هنرمند شاخص یزدی افزود: با توجه به علاقه مندی و ضرورتی که احساس کردم ،مستند سازی استان یزد را از سال 1394 آغاز و مستند سازی بخش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت و انتشار تصاویر ماندگار مهمترین راه معرفی یزد به جهان است

ثبت و انتشار تصاویر ماندگار مهمترین راه معرفی یزد به جهان است