مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1396 ساعت 11:452017-09-21سياسي

روحیه جهادی و انقلابی باید تقویت شود


امروز لازم است روحیه انقلابی و جهادی تقویت شود که زمینه آن در جوانان آماده است، به شرطی که ببینند ما مسئولان با صداقت با آنان صحبت می کنیم و عمل ما حرف مان را تأیید می کند.

- رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز لازم است روحیه انقلابی و جهادی تقویت شود که زمینه آن در جوانان آماده است، به شرطی که ببینند ما مسئولان با صداقت با آنان صحبت می کنیم و عمل ما حرف مان را تأیید می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله احمد جنتی در مراسم تجدید میثاق اعضای خبرگان رهبری با آرمان های امام خمینی (ره)، گفت: برای شناخت بهتر امام (ره) باید آثارشان را مطالعه کنیم و من به شخصه با اینکه سال های سال در خدمت شان بودم به خوبی ایشان را نشناخته ام.

رییس مجلس خبرگان رهبری افزود: دو پیام که امام (ره) برای حجاج داده اند از بهترین بیانات ایشان است که بنده آن را چندین بار خوانده ام که بسیار جالب و تاثیرگذار در مسائل جاری است و روحیه جهادی و انقلابی گری را در انسان زنده می کند.

جنتی اظهار کرد: امروز لازم است روحیه انقلابی و جهادی تقویت شود که زمینه آن در جوانان آماده است، به شرطی که ببینند ما مسئولان با صداقت با آنان صحبت می کنیم و عمل ما حرف مان را تأیید می کند که خبرگان باید پیشاپیش در حرکت باشد و جوانان را راهنمایی و روحیه و فطرت اسلامی و انقلابی را شکوفا کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه جهادی و انقلابی باید تقویت شود

روحیه جهادی و انقلابی باید تقویت شود