مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1396 ساعت 11:252017-09-21اقتصادي

سرمایه گذاری 150 میلیون دلاری البین بانک روسیه در اردبیل


با حضور «عبدالله عمراف» مدیر عامل البین بانک روسیه طرح سرمایه گذاری 150 میلیون دلاری در اردبیل در قالب پروژه گردشگری با مشارکت شرکت سرمایه گذاری کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

- با حضور عبدالله عمراف مدیر عامل البین بانک روسیه طرح سرمایه گذاری 150 میلیون دلاری در اردبیل در قالب پروژه گردشگری با مشارکت شرکت سرمایه گذاری کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست کاردار اول سفارت ایران در روسیه با اشاره به تمایل البین بانک روسیه برای مشارکت در طرح های سرمایه گذاری در اردبیل در حوزه گردشگری و احداث پروژه تایسیز سبلان اظهار کرد: مسئولان این بانک پس از حضور در استان اردبیل و با مشاهده قابلیت های متعدد این استان هم در بخش گردشگری مسیر اردبیل - سرعین و هم در دشت مغان در حوزه کشت محصولات گلخانه ای برای سرمایه گذاری اعلام آمادگی کردند.

محمودرضا مظفری با قدردانی از پیگیری استاندار اردبیل در جذب و جلب نظر سرمایه گذار این پروژه برای حضور در استان اردبیل تصریح کرد: با حضور مدیرعامل البین بانک قرار است جلسه ای را با استاندار اردبیل و مسئولان حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری استان اردبیل داشته باشیم تا از نزدیک با رایزنی ها و اقداماتی که در راستای حمایت از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 150 میلیون دلاری البین بانک روسیه در اردبیل

سرمایه گذاری 150 میلیون دلاری البین بانک روسیه در اردبیل