مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1396 ساعت 09:402017-09-21اقتصادي

70 درصد ماشین آلات تحت اختیار دهیاری ها بلااستفاده اند


مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری مرکزی گفت: در بررسی های انجام شده مشخص شد که 70 درصد ماشین آلات تحت اختیار دهیاری ها استفاده نمی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید فائض پور در نشست روسای هیات مدیره، مدیران عامل و بازرسان شرکت های تعاونی دهیاری های استان مرکزی، گفت: ماشین آلات بلااستفاده در دهیاری ها جزو بیت المال هستند، مقرر شده فرمانداران و بخشداران این امکانات را استفاده کنند یا تبدیل به احسن کنند، اشاره به این موضوع جهت تاکید بر نظارت بیشتر و مدیریت صحیح امکانات موجود است.

وی عنوان کرد: در سطح استان 23 شرکت تعاونی دهیاری وجود دارد که از این تعداد سه شرکت تعاونی دایر و مابقی بایر است و در آنها هیچ گونه اتفاقی صورت نمی گیرد و بازدید و نظارتی نیز در خصوص آنها وجود نداشت.

در واقع برای برخی از افراد حیاط خلوتی برای انجام کارهای خلاف و غیرقانونی بود، که قاعدتا این موارد را پیگیری خواهیم کرد.

فائض پور بیان کرد: بر اساس قانون اساسی تعاونی ها یکی از راه هایی رسیدن به اشتغال در سطح روستاها هستند و هدف از ورود و نظارت بر شرکت های تعاونی ایجاد اشتغال در سطح روستاهاست، در موضوع اشتغال ایجاد رونق در شرکت های تعاونی یکی از راهکارهای دولت بود که در این راستا از تمام تعاونی های استان، بازدید شد و گزارش های بازدیدها نیز به صورت کارشناسی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد ماشین آلات تحت اختیار دهیاری ها بلااستفاده اند

70 درصد ماشین آلات تحت اختیار دهیاری ها بلااستفاده اند