مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1396 ساعت 09:102017-09-21اقتصادي

ویژگی های کیف و کفش مناسب دانش آموزان


بهتر است کفش انعطاف پذیری متوسط داشته باشد، خیلی خشک و خیلی نرم نباشد، والدین در هنگام خرید حتماً فرزندان را به همراه ببرند و کودک هر دو لنگه کفش را بپوشد و کمی قدم بزند.

- با فرارسیدن ماه مهر دانش آموزان برای انتخاب لوازم تحریر و کیف و کفش خود، اغلب معیارهای نادرستی دارند و به جای تأثیر کیف بر سلامتی بیشتر بر زیبایی و عکس های موجود بر روی کیف توجه می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به داغ شدن بازار خرید لوازم تحریر و کیف و کفش، نمایشگاه نوشت افزار در استان قزوین برپاشده است و پدر و مادرهای فراوانی برای خرید این لوازم به نمایشگاه آمده تا وسایل موردنیاز خود را تهیه کنند.

کودکان و دانش آموزان به غرفه های مختلف مراجعه می کنند و خواستار کیف هایی با طرح های مزین به کارتون های مختلف هستند، دانش آموزان اغلب به فکر مارک های معروف کیف و کفش هستند و راضی نمی شوند کفشی معمولی یا کیفی بدون مارک بخرند و در مقابل پدر و مادرها به دنبال جنس ایرانی باقیمت مناسب هستند.

در این میان دختر 11 ساله ای که در غرفه ها به دنبال کیف مناسب است می گوید که دنبال یک کیف ساده هستم که عکس نداشته باشد و ترجیحاً ایرانی باشد و چند مورد را در نظر دارم که بین آن ها می خواهم بهترین را انتخاب کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی های کیف و کفش مناسب دانش آموزان

ویژگی های کیف و کفش مناسب دانش آموزان