مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1396 ساعت 08:402017-09-21اقتصادي

وام صنایع را زودتر بدهید/ بهسازی و نوسازی در اولویت


در جلسه ای با حضور مسئولان سه دستگاه درگیر با طرح رونق تولید بر ارائه تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط جهت نوسازی خطوط تولید به منظور تحول در تکنولوژی تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح رونق تولید برای اولین بار در نیمه ابتدایی سال 1395 کلید خورد تا در ابتدا پرداخت تسهیلات 16 هزار میلیارد تومانی به 7500 واحد تولیدی کوچک و متوسط در دستور کار قرار گیرد، طرحی که یکی از پروژه های اقتصادی کشور به شمار می آمد و از سوی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در کنار شش برنامه دیگر برای وزارت صنعت، معدن و تجارت تعریف شده بود و در نهایت اما حدود 17 هزار میلیارد تومان تسهیلات به 24 هزار واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی تخصیص یافت.

با آغاز سال 1396 طرح رونق تولید مجددا در دستور کار قرار گرفت" تا اگر واحدی درخواست وام کرده و موفق به دریافت آن نشده است، ارقام مربوط به آن تعلق گیرد.

در طرح مذکور قرار بر این شد تا 20 هزار میلیارد تومان جهت پرداخت به 10 هزار واحد صنعتی در راستای بهبود وضعیت فعلی و نیز 10 هزار میلیارد تومان برای 5000 واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ به منظور نوسازی و بهسازی پرداخت شود، طرحی که از اواخر تیرماه سال جاری کلید خورده و تا پایان سال ادامه خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام صنایع را زودتر بدهید/ بهسازی و نوسازی در اولویت

وام صنایع را زودتر بدهید/ بهسازی و نوسازی در اولویت