مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1396 ساعت 08:052017-09-21اقتصادي

افزایش حمایت مالی از تشکل های فرهنگی و سیاسی علوم پزشکی مشهد


مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از افزایش حمایت های مالی از تشکل های فرهنگی و سیاسی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد طی سال تحصیلی جدید خبر داد.

- دکتر امیر صالح مقدم در گفت وگو با ایسنا، عنوان کرد: بر اساس مصوبه هیئت نظارت، پرداخت هزینه فعالیت ها و برنامه های تشکل های فرهنگی و سیاسی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال تحصیلی جدید افزایش پیدا کرده است که می تواند در افزایش انگیزه دانشجویان موثر باشد.

وی با اشاره به هزینه کرد دانشگاه برای تجهیز و نوسازی فضاهای دانشجویی، گفت: حدود 2 میلیارد تومان به منظور بهبود وضعیت خوابگاه ها و سلف سرویس این دانشگاه برای سال تحصیلی جدید هزینه شده است.

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تعمیر و بازسازی خوابگاه ها و سلف در ایام تعطیلات تابستانی در حوزه پردیس دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد صورت گرفته است، اظهار کرد: یکی از ساختمان های بزرگ و قدیمی خوابگاه ها به نام بهارستان1 که ظرفیت 550 دانشجو را دارد، به طور کامل در حال بازسازی است و بیش از یک میلیارد تومان هزینه نوسازی این ساختمان شده است.

صالح مقدم با اشاره به اینکه سلف پردیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به طور کامل نوسازی می شود که بالغ بر 600 میلیون تومان هزینه خواهد داشت، ادامه داد: با همکاری دانشگاه اقلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حمایت مالی از تشکل های فرهنگی و سیاسی علوم پزشکی مشهد

افزایش حمایت مالی از تشکل های فرهنگی و سیاسی علوم پزشکی مشهد