مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 21:352017-09-20سياسي

اعطای جایزه زیست ایران به 12 محقق و شرکت


چهارمین جشنواره زیست فناوری ایران با معرفی برترین ها در 6 بخش امروز به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوزی به منظور فراهم کردن فضای تبادل اطلاعات و تکنولوژی، ایجاد روحیه رقابت سالم و توسعه گرا میان فعالان حوزه زیست فناوری کشور، هدایت فعالیت ها به سوی اولویت های کشور و همچنین ترویج عمومی علم و تکنولوژی زیست فناوری از طریق ایجاد آشنایی جامعه با محصولات و کاربردهای آنها در زندگی روزمره، از سال 1389 اقدام به برگزاری نمایشگاه زیست فناوری ایران به صورت دو سالانه کرد.

چهارمین جشنواره زیست فناوری ایران از روز 27 شهریورماه در مصلی امام خمینی برگزار شد و امروز 29 شهریور با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

در این دوره از جشنواره از 3 شرکت دانش بنیان نوپا، 3 شرکت تولیدی، یک شرکت صنعتی، دو فناوری برتر و 3 پژوهشگر برتر تقدیر به عمل آمد ضمن آنکه یک لوح تقدیر به شرکتی که توانست طرح خود را به صورت مشارکتی اجرایی کند موفق به دریافت جایزه زیست ایران شدند.

برترین ها به این شرح است: در بخش شرکت های دانش بنیان نوپا فرهاد رجالی با تولید کودها و آفت کش های بیولوژیکی عباس جمالی با تولید بیومس جلبک اسپیرولینا، بیسکوییت، نوشیدنی و ماسک های صورت از جلبک طبیه قدس الهی با طراحی و ساخت دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای جایزه زیست ایران به 12 محقق و شرکت

اعطای جایزه زیست ایران به 12 محقق و شرکت