مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 21:302017-09-20اجتماعي

انتخاب منطقه 10 آموزش و پرورش به عنوان قطب زیست فناوری


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از تبدیل منطقه 10 آموزش و پرورش به قطب زیست فناوری خبر داد و گفت: ماموریت این قطب ارائه خدمات علمی و پژوهشی به 630 پژوهش سرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی زرافشان در مراسم اختتامیه چهارمین نمایشگاه زیست فناوری ایران با اشاره به همکاری های وزارت آموزش و پرورش با معاونت علمی برای توسعه زیست فناوری افزود: در حال حاضر 630 پژوهش سرا در کشور راه اندازی شده است که به عنوان پارک های علم و فناوری دانش آموزی، خدمات آموزشی و پژوهشی به دانش آموزان ارائه می دهد.

وی با اشاره به برنامه های وزارت آموزش و پرورش برای تقویت این پژوهش سراها یادآور شد: بر این اساس منطقه 10 آموزش و پرورش به عنوان قطب زیست فناوری این وزارتخانه انتخاب شده است.

به گفته وی، ماموریت این قطب ارائه خدمات علمی و پژوهشی به 630 پژوهش سرا است.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اقدامات استان مازندران در زمینه زیست فناوری خاطرنشان کرد: بر این اساس استان مازندران به عنوان پایلوت زیست فناوری در آموزش و پرورش انتخاب شده است که بخشی از دستاوردهای این استان در این نمایشگاه عرضه شده است.

زرافشان با تاکید بر ضرورت حرکت به سمت تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی دانش آموزان در حوزه زیست فناوری ابراز امیدواری کرد که با همکاری مشترک با معاون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب منطقه 10 آموزش و پرورش به عنوان قطب زیست فناوری

انتخاب منطقه 10 آموزش و پرورش به عنوان قطب زیست فناوری