مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 21:102017-09-20سياسي

بیانیه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به مناسبت هفته دفاع مقدس


دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه ای منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا متن این بیانیه به شرح زیر است: دفاع مقدس زیباترین و نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین در اسلام، نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات این ملت در دفاع از اسلام نبوی و مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی است.

دفاعی که پایمردی، دلیری، رشادت، حماسه آفرینی، عزت و افتخار فرزندان این ملت در قالب آن برای همیشه تاریخ به ثبت رسیده است.

وقتی از دفاع مقدس نام برده می شود، اوج شکوفایی، بالندگی، شهادت پروری، وحدت و یکپارچگی کشور، پیروی و اطاعت از ولی فقیه و تحقق همه آرمان های اسلام نبوی(ص) و نهضت حسینی(ع) در آن مشعشع و در برترین جلوه های زیبایی قرار دارد.

خالقان و حماسه آفرینان دفاع مقدس با صلابت و اراده پولادین و نور ایمان، رهنورد راه مقدسی شدند که پاداش آن جاودانگی و بقاء بود و نشان داد که سرنوشت هر ملتی بدست خود اوست.

دفاعی که دست آوردهایی عظیم تر از آنچه فکر می کردیم در خود دارد، دست آوردهایی که امام راحل و عظیم الشأن ما فرمود در دفاع مقدس اسلام و انقلاب را به جهان صادر کردیم ، صدوری که یکی از ثمره های عملی آن را می توان، آزادی و استقلال طلبی مردم شریف عراق، یمن، سوریه و در آینده دیگر ملت های مظلوم ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به مناسبت هفته دفاع مقدس

بیانیه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به مناسبت هفته دفاع مقدس