مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 19:552017-09-20بين الملل

حضور دو مقام آمریکایی هنگام سخنرانی روحانی در مجمع عمومی


سخنرانی دیپلماتیک رییس جمهور در هفتاد و دومین مجمع عمومی سازمان ملل متحد دقایقی پیش به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سخنرانی روحانی در حدود ساعت 19:55 آغاز شد و او در سخنرانی حدود 25 دقیقه ای خود به تشریح مواضع و دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی و منطقه ای پرداخت و به صورت دیپلماتیک پاسخ اظهارات سخیف و مضحک روز گذشته دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییلدر این مجمع را داد.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، واعظی رییس دفتر رییس جمهور، محمد نهاوندیان معاون اقتصادی روحانی، سیدعباس عراقچی معاون حقوقی و بین الملل وزیر خارجه، غلامعلی خوشرو سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل مقامات ایرانی بودند که هنگام سخنرانی رییس جمهور در مجمع عمومی حضور داشتند.

رییس جمهور در پاسخ به اظهارات ترامپ علیه برجام اعلام کرد که آمریکا در صورت خروج از برجام اعتبار جهانی خود را از دست می دهد.

روحانی در پاسخ به ادبیات جاهلانه، زشت، کینه توزانه و مشحون از اطلاعات غلط و اتهامات بی پایه ترامپ علیه ملت ایران گفت: این سخنان نه تنها در شأن سازمان ملل نبود بلکه در تقابل با خواسته امروز ملت ها از این اجلاس، یعنی اتحاد دولت ها برای مقابله با جنگ و تروریسم، قرار داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دو مقام آمریکایی هنگام سخنرانی روحانی در مجمع عمومی

حضور دو مقام آمریکایی هنگام سخنرانی روحانی در مجمع عمومی