مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 17:362017-09-20ورزشي

با کسب 13 امتیاز صورت گرفت نایب قهرمانی آتلیه طهران قم در فوتسال امیدهای ایران


تیم فوتسال آتلیه طهران قم با کسب مقام نایب قهرمانی به کار خود در رقابت های لیگ برتر فوتسال امید باشگاه های کشور پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، آتلیه طهران قم یکی از 14 تیم حاضر در فصل 1396 لیگ برتر فوتسال امید ایران است که در کنار دیگر نماینده قم یعنی تیم هیأت قم در گروه نخست مرحله مقدماتی این بازی ها جای گرفته و نیم فصل نخست مرحله گروهی را با نایب قهرمانی به پایان رساند.

این در شرایطی است که 14 تیم در دو گروه هفت تیمی دیدارهای مقدماتی این فصل را برگزار می کنند و آتلیه طهران قم در کنار تیم هیأت قم با تیم های فرش آراء مشهد، طاها تن کابن، پرسپولیس خوزستان، مقاومت قزوین و گیتی پسند اصفهان به شکل دوره ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت رقابت می کند.

در حالی که کمیته فوتسال ایران میزبانی دیدارهای نیم فصل نخست مرحله مقدماتی را در گروه نخست به تیم فرش آراء مشهد و در گروه دوم به تیم شهروند ساری واگذار کرده بود، نمایندگان فوتسال قم برای رویارویی با حریفان خود در این مرحله راهی مشهد مقدس شدند.

بدین ترتیب آتلیه طهران قم 6 مسابقه با حریفان خود در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار کرد و مجموعا موفق به کسب چهار پیروزی برابر حریفان شد، در یک بازی به تساوی تن داد و تنها باخت این تیم نیز برای همشهری خود تیم هیأت قم بود تا آتلیه طهران با کسب 13 امتیاز نای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کسب 13 امتیاز صورت گرفت نایب قهرمانی آتلیه طهران قم در فوتسال امیدهای ایران

با کسب 13 امتیاز صورت گرفت نایب قهرمانی آتلیه طهران قم در فوتسال امیدهای ایران