مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 15:552017-09-20سياسي

بی حجابی برخی ها در خودروهای یاسوج به بهانه حریم خصوصی


مسئول طلایه داران ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما در سطح شهر یاسوج بدحجاب داریم اما در خودروهای در حال تردد در معابر شهری و برون شهری استان شاهد بی حجابی برخی ها به بهانه حریم خصوصی هستیم در حالی که خودرو حریم خصوصی نیست.

- هشدار مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد؛ بی حجابی برخی ها در خودروهای یاسوج به بهانه حریم خصوصی مسئول طلایه داران ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما در سطح شهر یاسوج بدحجاب داریم اما در خودروهای در حال تردد در معابر شهری و برون شهری استان شاهد بی حجابی برخی ها به بهانه حریم خصوصی هستیم در حالی که خودرو حریم خصوصی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضایت علیزاده در نشست خبری با خبرنگاران افزود: کار فرهنگی باید از خانواده ها شروع شود تا تاثیرگذار باشد در این استان کارها و برنامه های فرهنگی خوبی انجام می شود اما جوابگوی نیاز جامعه نیست.

بیشتر مشکلات، آسیب های اجتماعی و منکرات ناشی از ماهواره، فضای مجازی، بیکاری و تهاجم فرهنگی است.

مسئول طلایه داران ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر، تنها تذکر دادن به خانم ها برای حجاب نیست بلکه مسایلی از جمله طلاق، خودکشی و سایر مسایل را نیز می توان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی حجابی برخی ها در خودروهای یاسوج به بهانه حریم خصوصی

بی حجابی برخی ها در خودروهای یاسوج به بهانه حریم خصوصی