مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 15:502017-09-20بين الملل

سخنرانی آتشین ترامپ در سازمان ملل و تلاش برای بازنگری درباره نقش آمریکا


"نخستین سخنرانی دونالد ترامپ به عنوان رییس جمهوری آمریکا در سازمان ملل گرچه با لحن آتشین و تهدید آمیزش به خاطر سپرده خواهد شد اما با این حال تا حدودی بیانگر دکترین او در تغییر جایگاه آمریکا در جهان نیز بود.

- "نخستین سخنرانی دونالد ترامپ به عنوان رییس جمهوری آمریکا در سازمان ملل گرچه با لحن آتشین و تهدید آمیزش به خاطر سپرده خواهد شد اما با این حال تا حدودی بیانگر دکترین او در تغییر جایگاه آمریکا در جهان نیز بود.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری فرانسه در گزارشی درباره سخنرانی ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل نوشته است: یکی از ناظران، این سخنرانی را یک "توفان 42 دقیقه ای توییتی"، خوانده و یکی دیگر گفته که سخنرانی ترامپ شبیه به سخنرانی "محور شرارت" جورج دبلیو بوش، رییس جمهوری پیشین آمریکا بود.

اما به عقیده اکثریت، نخستین سخنرانی ترامپ پشت تریبون مرمرین سبز رنگ مجمع عمومی همان چیزی بود که شما می توانید از یک تاجر بی رحم و برهم زننده هنجارها انتظار داشته باشید که حالا به یک سیاستمدار بدل شده است.

قطعا این چیزی نبود که کسی از 44 رییس جمهوری پیشین آمریکا انتظار داشته باشد و بیشتر بیانگر استایلی نوین از رهبری آمریکا در عرصه جهانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنرانی آتشین ترامپ در سازمان ملل و تلاش برای بازنگری درباره نقش آمریکا

سخنرانی آتشین ترامپ در سازمان ملل و تلاش برای بازنگری درباره نقش آمریکا