مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 15:252017-09-20سياسي

جمالی: ملت ایران جواب محکم به یاوه گویی های ترامپ خواهد داد


یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه «ملت ایران جواب محکم به یاوه گویی های ترامپ خواهد داد» گفت: آمریکایی های بدانند این اعمال و گفتارشان بیشتر باعث وحدت در جامعه و بین مردمی خواهد شد که پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

- یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه ملت ایران جواب محکم به یاوه گویی های ترامپ خواهد داد گفت: آمریکایی های بدانند این اعمال و گفتارشان بیشتر باعث وحدت در جامعه و بین مردمی خواهد شد که پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

محمدجواد جمالی در گفت وگو با ایسنا، در واکنش به اظهارات سخیف ترامپ در اولین سخنرانی اش در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: ترامپ سخنرانی بسیار ناشیانه ای در سازمان ملل داشت، او فقط از یک شاخه به شاخه دیگر پرید و بعد از تهدید یک مرتبه موضوع صلح و سعادت ملت های جهان را مطرح می کرد.

این ها همه نشان از نوعی از هم گسیختگی ذهنی در افکار و صحبت های ترامپ دارد.

وی ادامه داد: ترامپ تلاش کرد با زیرکی هر جا سخن از تهدیدهای کره شمالی به میان می آورد نام ایران را بلافاصله مطرح کند تا اینطور در اذهان عمومی و جامعه بین المللی تصور شود که ایران همچون کره شمالی خطرناک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمالی: ملت ایران جواب محکم به یاوه گویی های ترامپ خواهد داد

جمالی: ملت ایران جواب محکم به یاوه گویی های ترامپ خواهد داد