مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 14:352017-09-20سياسي

رونمایی از ITM توسط بانک شهر


دستگاه "ITM" به عنوان جدیدترین دستاورد صنعت بانکداری کشور و تحولی نو در این حوزه، طی مراسمی با حضور مدیرعامل بانک شهر رونمایی شد.

- دستگاه "ITM" به عنوان جدیدترین دستاورد صنعت بانکداری کشور و تحولی نو در این حوزه، طی مراسمی با حضور مدیرعامل بانک شهر رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، حسین محمد پورزرندی مدیرعامل بانک شهر "در این مراسم با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در توجه به اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت جوانان نخبه کشور، گفت: ارائه آخرین دستاورد صنعت بانکداری با نام ITM نمونه ای از نوآوری در خدمات از سوی بانک شهر است که با کمک جوانان این مرز و بوم و با هدف عدم اتکا به بازارهای خارجی به مشتریان بانکی خدمات رسانی می کند.

وی با بیان اینکه این دستاورد قطعا موجب تسهیل در ارائه خدمات بانکی به شهروندان است، افزود: این دستگاه که توسط مهندسان خبره داخلی طراحی و به سرانجام رسیده است، دارای ویژگی های منحصر به فردی است.

مدیرعامل بانک شهر با اشاره به اهمیت ایجاد تحول در حوزه بانکداری الکترونیک اظهارکرد: این بانک در مرحله اول این کار را انجام داده و بانکداری الکترونیک را با روش های مختلفی عملیاتی کرده که موجب رضایت شهروندان نیز بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از ITM توسط بانک شهر

رونمایی از ITM توسط بانک شهر