مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 14:052017-09-20سياسي

زمان آن رسیده که محاسبات غلط امریکا را تصحیح کنیم


فرمانده کل سپاه با بیان این که اتهام زنی ترامپ به ایران، زیبنده امریکا و دولت فاسد و قلدر آن است، تأکید کرد: زمان آن رسیده است که محاسبات غلط امریکا را تصحیح کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به سخنان سخیف و اتهام زنی های وقاحت بار دونالد ترامپ رییس جمهور امریکا علیه ایران در سازمان ملل متحد با بیان اینکه در حرف های ترامپ چیز جدیدی وجود نداشت گفت: آنچه تازگی داشت اینکه آمریکا چهره واقعی خود را برای جهانیان آشکار ساخته و امروز دنیا همان تصویری از آمریکا مشاهده می کند که ایران سالهاست در تلاش است آن را آشکار سازد و در واقع این تهمت ها به ایران، زیبنده آمریکا و دولت فاسد و قلدر آن است.

فرمانده کل سپاه افزود: با شکست های پی در پی و خرد کننده ای که آمریکایی ها بویژه در منطقه از ایران دریافت کرده اند طبیعی است که سیستم عصبی و انسجام فکری آنها به هم ریخته باشد.

وی با اشاره به اینکه باید از ترامپ بابت برداشتن نقاب از چهره واقعی آمریکا تشکر کرد، گفت:سخنان رییس جمهور آمریکا نباید بی جواب بماند و امیدواریم رییس جمهور محترم در نطق خود پاسخ قاطع، انقلابی و روشنگر چنانکه در شأن ملت ایران است به وی بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان آن رسیده که محاسبات غلط امریکا را تصحیح کنیم

زمان آن رسیده که محاسبات غلط امریکا را تصحیح کنیم