مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 13:552017-09-20حوادث

کشف 83 درصدی جرایم خشن در خوزستان


فرمانده انتظامی خوزستان از کشف 83 درصدی جرایم خشن در خصوص قتل، سرقت مسلحانه، سرقت به عنف، تجاوز به عنف، تیراندازی و شرارت در شهریور ماه امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، سردار حیدر عباس زاده در نشست خبری که امروز (28 شهریورماه) در فرمانداری انتظامی خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: این نشست در راستای اطلاع رسانی برنامه های پلیس در خصوص بازگشایی مدارس، هفته دفاع مقدس، دهه ماه محرم و هفته ناجا برگزار شده و یاد 23 هزار نفر شهید و رزمنده خوزستان در دفاع مقدس و 180 شهید نیروی انتظامی خوزستان را گرامی داریم.

وی افزود: نیروی انتظامی به طور مستقل و همچنین همراه نیروهای مسلح برنامه هایی در خصوص هفته دفاع مقدس در سراسر استان برگزار خواهد کرد.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به بازگشایی مدارس تصریح کرد: نیروی انتظامی جهت کاهش ترافیک و پیشگیری از مزاحمت های خیابانی و تأمین امنیت دانش آموزان تلاش می کند تا نیروهای ثابت جلوی مدارس مستقر شوند.

عباس زاده بیان کرد: همچنین طرح ترافیکی تسهیل تردد دانش آموزان در دستور کار قرار گرفته است و هماهنگی های مختلف با مسئولین آموزش و پرورش در خصوص بررسی و معاینه فنی سرویس های مدارس و تخلفات کیفری رانندگان سرویس مدارس در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 83 درصدی جرایم خشن در خوزستان

کشف 83 درصدی جرایم خشن در خوزستان