مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 13:402017-09-20اقتصادي

طرح ضربتی وام ازدواج تمدید شد


گر چه قرار بود طرح ضربتی اعطای وام ازدواج در فرصتی دو ماهه و تا پایان شهریورماه اجرایی شود، اما تعلل برخی از زوجین موجب شد تا بانک مرکزی این طرح را 15 روز دیگر تمدید کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح ضربتی اعطای وام ازدواج از ابتدای مردادماه به مرحله اجرا رسید و قرار بود تا پایان شهریورماه ادامه یابد.

این در حالی است که با توجه به طولانی شدن صف وام ازدواج و حدود 500 هزار نفری که در انتظار دریافت این تسهیلات بودند، بانک مرکزی تصمیم گرفت تا با مشارکت 11 بانک روند پرداختی ها را تسریع کند.

بر این اساس با توافق انجام شده با بانک های ملی، سپه، کشاورزی، مسکن، توسعه تعاون، تجارت، ملت، صادرات، رفاه، قرض الحسنه مهر ایران و صندوق قرض الحسنه پارسیان طرح ضربتی وام ازدواج اجرایی شد.

قرار بود در کنار تمامی بانک هایی که در سامانه وام ازدواج فعال بوده و تسهیلات پرداخت می کردند این 11 بانک به طور ویژه و با سهمیه بندی انجام شده به گونه ای روند پرداخت تسهیلات را تسریع کنند که تا پایان زمان این طرح صف متقاضیان وام ازدواج به حداقل برسد.

به این منظور بانک ها با منابع خود و نه با خط اعتباری بانک مرکزی و با پیش بینی حدود 5000 میلیارد تومان منابع، طرح را آغاز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ضربتی وام ازدواج تمدید شد

طرح ضربتی وام ازدواج تمدید شد