مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 12:452017-09-20سياسي

یک فعال دانشجویی: روحانی یادآور شود که برجام حامی صلح پایدار جهانی است


دبیر انجمن اسلامی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران گفت: رییس جمهور تبعات بدعهدی آمریکایی ها در برجام راگوشزد کند و یادآور شود که برجام حامی صلح پایدار جهانی است.

- محمد رهبری در گفت وگو با ایسنا، در ارتباط با سفر رییس جمهور به نیویورک، با اشاره به اهمیت سخنرانی روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل اظهار کرد: بسیار ضروری است تا در اجلاس پیش رو رییس جمهورمان بار دیگر به قرارداد برجام اشاره کنند و تاکید کنند که این قرارداد بر صلح پایدار جهانی چه تاثیرات مهمی می گذارد.

وی ادامه داد: با توجه به بدعهدی آمریکایی ها باید به تبعات از بین رفتن قرارداد برجام اشاره کرد و گفت که این تبعات منفی نه تنها برای ایران که برای جهان خواهد بود.

روحانی در همین سفر می تواند ارتباط قویتر و موثرتری با کشورهای اروپایی برقرار کند تا سرمایه گذاری خارجی برای تحقق اهداف اقتصادی فراهم شود.

این فعال دانشجویی در ادامه به فجایع اخیر میانمار و کشتار مسلمانان اشاره کرد و گفت: در چند هفته اخیر افکار عمومی بیش از گذشته به فجایع میانمار واکنش نشان دادند.

به نظر من بهترین فرصت است که رییس جمهور در سخنرانی خود به این موضوع اشاره کنند و پیشنهاد دهند برای حل بحران پیش آمده فکری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک فعال دانشجویی: روحانی یادآور شود که برجام حامی صلح پایدار جهانی است

یک فعال دانشجویی: روحانی یادآور شود که برجام حامی صلح پایدار جهانی است