مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 12:202017-09-20سياسي

پایان نامه های مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر حمایت می شوند


معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی عنوان کرد: پایان نامه های حوزوی و دانشگاهی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر حمایت می شوند.

- معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی: پایان نامه های مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر حمایت می شوند معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی عنوان کرد: پایان نامه های حوزوی و دانشگاهی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر حمایت می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا رضایی با اعلام این خبر گفت: حمایت های مادی و معنوی از پایان نامه های حوزوی و دانشگاهی مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر توسط معاونت فرهنگی، آموزش و تحقیقات ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی انجام می شود.

رضایی ادامه داد: در راستای ترویج و توسعه امر به معروف و نهی از منکر و نیاز به تحقیقات جدید و مستمر، حمایت های مادی و معنوی برای پایان نامه های سطوح 3 و 4 حوزه و مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری انجام می گیرد.

وی با اعلام نحوه حمایت از این پایان نامه ها گفت: حمایت مالی از پایان نامه های سطح 3 حوزه و مقطع کارشناسی ارشد تا سقف 15 میلیون ریال است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی همچنین اضافه کرد: از پایان نامه های سطح 4 حوزه و مقطع دکتری حداکثر به میزان 30 میلیون ریال ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نامه های مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر حمایت می شوند

پایان نامه های مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر حمایت می شوند