مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 12:002017-09-20سياسي

نورانی نژاد:ترامپ از سنت صلح طلبی سازمان ملل خارج شد


حتی برای ژست هم که شده، سخنرانی سران کشورها درسازمان ملل رنگ و بوی صلح دارد؛ اما آنچه دیروز جامعه جهانی را در مقابل سخنرانی ترامپ قرار داد، - یک عضو حزب اتحاد ملت گفت: حتی برای ژست هم که شده، سخنرانی سران کشورها درسازمان ملل رنگ و بوی صلح دارد؛ اما آنچه دیروز جامعه جهانی را در مقابل سخنرانی ترامپ قرار داد، خروج او از این سنت بود.

حسین نورانی نژاد در گفت وگو با ایسنا، در ارتباط با سخنان ترامپ، رییس جمهور آمریکا در نطق سالیانه اش در مجمع عمومی سازمان ملل اظهار کرد: همواره تلاش و آرزو شده تا سازمان ملل متحد که پس از جنگ جهانی دوم و ویرانگری های آن تاسیس شد، دست کم نهادی برای پاسداشت و نگاهداشت صلح باشد.

وی ادامه داد: به همین جهت حتی برای ژست هم که شده، سخنرانی سران کشورها در آن رنگ و بوی صلح دارد؛ اما آنچه دیروز جامعه جهانی را در مقابل سخنرانی ترامپ قرار داد، خروج او از این سنت بود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: ترامپ در سخنرانی هالیوودی خود که سعی می کرد جهان را به دو جبهه اقلیت شر و اکثریت خیر تقسیم کند؛ اما جایی به تناقض خورد که اکثریت کشورها به مواضع جنگ طلبانه او واکنش نشان دادند.

در واقع آنچه حاصل شد این بود که برای جهانیان مشخص شد اقلیت شر، جمع بین ترامپ و نتانیاهو بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نورانی نژاد:ترامپ از سنت صلح طلبی سازمان ملل خارج شد

نورانی نژاد:ترامپ از سنت صلح طلبی سازمان ملل خارج شد