مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 11:352017-09-20اجتماعي

تاکید رییس پلیس راهور تهران بر استفاده از سرویس های مجاز مدارس


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از والدین خواست که از انتقال فرزندان خود به مدرسه با سرویس های غیرمجاز خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمدرضا مهماندار در حاشیه مراسم استقبال از مهر با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهر تهران حدود 17 هزار سرویس مدرسه دارد که تاکنون راننده 8200 سرویس مدرسه تحت آموزش قرار گرفته اند و مابقی این افراد نیز تحت آموزش قرار می گیرند.

وی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه آیا برای آموزش افراد باقیمانده فرصت کافی وجود دارد یا خیر؟ گفت: ابتدا قرار بود افرادی که سال گذشته تحت آموزش قرار گرفتند امسال آموزش مجدد نبینند و آموزش هایشان هر دو سال یک بار باشد ، اما با تدبیر رییس محترم پلیس پایتخت تصمیم بر این شد تا تمام رانندگان تحت آموزش قرار بگیرند، بنابراین افراد باقیمانده طی روزهای آتی حتما تحت آموزش قرار خواهند گرفت.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به سرویس های مدارس غیرمجاز و فاقد مجوز، اظهار کرد: قویا از والدین درخواست می کنم که جابجایی فرزندان شان و رفت و آمدشان را به سرویس های غیرمجاز واگذار نکرده و حتما از سرویسی استفاده کنند که دارای برچسب معتبر امسال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس پلیس راهور تهران بر استفاده از سرویس های مجاز مدارس

تاکید رییس پلیس راهور تهران بر استفاده از سرویس های مجاز مدارس