مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 11:102017-09-20فرهنگي

در هیچ جشنواره ای به بین المللی بودن فکر نمی کنم


مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: من اصلا به جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان معتقد نیستم و تمام تلاشم این است که بتوانیم برنامه مان را ملی برگزار کنیم.

- مجید ملانوروزی در گفت وگو با ایسنا، درباره بین المللی شدن جشنواره هنرهای تجسمی جوانان، اظهار کرد: من در هیچ جشنواره ای در ایران، به بین المللی بودن فکر نمی کنم.

همین که کشور خود را بشناسیم و جوانان مان را دریابیم، کافی است.

مدیرکل دفتر تجسمی وزارت ارشاد تاکید کرد: از نظر جهانی باید برای برگزاری جشنواره بین المللی از پنج قاره شرکت کننده حضور داشته باشد و 50 درصد داوران بین المللی باشند، این گونه اجازه دارید نام بین المللی را بر رویداد خود بگذارید.

او ادامه داد: ما باید فضا را آنقدر قوی و غنی کنیم که بهترین هنرمندان جوان ما از استان های مختلف در این جشنواره شرکت کنند.

برخی مدیران استانی زمینه حضور هنرمندان شان را در این جشنواره ها فراهم نمی کنند، اگر حتی یک نفر از هر شهر ایران به این جشنواره بیاید، شاهد حضور پررنگ تری خواهیم بود.

هیچ قولی به شرکت کنندگان در جشنواره تجسمی نداده ایم به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اختتامیه بیست وچهارمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی جوانان با اعتراض یکی از برگزیده ها همراه بود، این برگزیده مازندرانی به وعده هایی اشاره کرد که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هیچ جشنواره ای به بین المللی بودن فکر نمی کنم

در هیچ جشنواره ای به بین المللی بودن فکر نمی کنم