مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 10:402017-09-20سياسي

شمخانی: مواضع ترامپ و نتانیاهو نمایانگر روحیه ضدصلح است


نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورایعالی امنیت ملی مواضع اخیر رییس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل را نمایانگر روحیه جنگ طلبانه، - خصمانه و ضد صلح دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیردریابان علی شمخانی در گفت وگویی با اشاره به ادعای ترامپ مبنی بر این که برجام قراردادی برای سرپوش گذاشتن در ساخت سلاح هسته ای ایران است و یکی از بدترین قراردادهای آمریکا بوده است اظهار داشت: این اظهارات ناشی از درک ضعیف رییس جمهورآمریکا از توافقات بین المللی ومبانی حقوقی آن بوده و از نگاه جامعه جهانی بی اهمیت تلقی می شود.

وی خاطر نشان کرد؛ رییس جمهور آمریکا هنوز از فضای انتخاباتی این کشور و استفاده از حملات لفظی به رقبا برای جلب آرا خارج نشده ولازم است مشاوران وی به او یادآوری کنند که رفتارهای تبلیغاتی و نمایشی تاثیری در تغییر اراده و رفتار کشورها ندارد.

وی با تاکید بر عزم و اراده جدی جمهوری اسلامی برای استیفای کامل حقوق مشروع و قانونی خود و عدم تاثیر پذیری از هیاهوهای هالیوودی افزود: هیچ یک از طرف های امضاء کننده برجام حق ندارند از سازوکارهای پذیرفته شده در این توافقنامه بین المللی با طرح بهانه های واهی و غیر حقوقی سرباز زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمخانی: مواضع ترامپ و نتانیاهو نمایانگر روحیه ضدصلح است

شمخانی: مواضع ترامپ و نتانیاهو نمایانگر روحیه ضدصلح است