مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 10:402017-09-20سياسي

نه تبلت بگیرید نه خودرو، مستقل باشید و ناظر


هر چند اعضای شورای شهر گفته اند خودروها و تبلت های واگذار شده برای استفاده اداری و امانی است اما هر چه اعضا وام دار نهاد شهرداری نباشند بهتر است.

- آنان قطعا بیرون کسب و کار و شغل و امکاناتی داشته اند و بعد به شورا آمده اند.

عصر ایران؛ مهرداد خدیر- انتشار یک سند مالی از شهرداری تهران درباره خرید 21 دستگاه تبلت و 21 دستگاه خودرو پژو پارس برای 21 عضو شورای جدید شهر تهران واکنش های گسترده ای را در فضای مجازی موجب شده و البته برخی از اعضا مانند محمد علیخانی تصریح کرده اند این اقلام را تحویل نمی گیرند.

هر چند خرید هرگونه ملزومات اداری برای شورا در حیطه اختیارات هیات رییسه است و نیاز به مصوبه ندارد و تحویل وسایل اداری نیز جنبه امانی دارد و گفته شده در راستای حذف کاغذ و هوش مند سازی مکاتبات بوده اما بازخورد این اقدام منفی است و به این بهانه چند نکته را می توان یادآور شد:1- مهم ترین موضوعی که مردم در همه حال نسبت به آن حساس هستند استفاده شخصی از امکانات عمومی است.

ممکن است سوء استفاده تلقی نشود اما چه کسی می تواند تضمین کند از این وسایل استفاده اختصاصی صورت نمی پذیرد؟ آیا یک عضو شورای شهر از تبلت خود تنها برای کارهای اداری مربوط به این نهاد استفاده می کند و هیچ گونه بهره برداری دیگری ندارد؟ در سال های پیش از انقلاب وقتی اتومبیلی تحویل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نه تبلت بگیرید نه خودرو، مستقل باشید و ناظر

نه تبلت بگیرید نه خودرو، مستقل باشید و ناظر