مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 10:252017-09-20فرهنگي

استاد فرشچیان: قلمم هیچ لرزشی ندارد جز عشق به کار


صحبت های من در قلب من است چرا که هنرمندانی که اهل قلم هستند اهل صحبت نیستند و کاغذشان صفحه دلشان است که برای دیگران می گشایند.

- استاد محمود فرشچیان گفت: صحبت های من در قلب من است چرا که هنرمندانی که اهل قلم هستند اهل صحبت نیستند و کاغذشان صفحه دلشان است که برای دیگران می گشایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا ، این استاد نگارگری شامگاه گذشته (سه شنبه) در آیین گشایش نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان با اشاره به دانشجویان که در جلسه حاضر بودند، اظهار کرد: به دانشجویان و هنرجویان توصیه می کنم که شب و روز و بدون توقع کار کنند.

من در این سن که همه بازنشسته می شوند هنگامی که می خواهم کار کنم احساس جوانی می کنم.

وی ادامه داد: سعی کنید در تمام رشته ها با تلاش های بی وقفه بالاترین مرتبه و مدرک را دریافت کنید چرا که آنقدر هنر وسیع است که هرچقدر به جلو بروید باز درهای جدیدی بر انسان ها باز می شود که ما را به سطوح بالاتری هدایت می کند.

فرشچیان خاطرنشان کرد: من خیلی مختصر صحبت می کنم چرا که پرگویی هایم در آثار من است؛ همچنین قلم من هیچ لرزشی ندارد جز عشق به کار؛ جوانان عزیز واقعا کار کنید تا موفق و سرافراز شوید.

همچنین در این مراسم محمدرضا بهمنی- مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر اصفهان گفت: در تلاش هستیم که مجموعه فرهنگی هنری است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد فرشچیان: قلمم هیچ لرزشی ندارد جز عشق به کار

استاد فرشچیان: قلمم هیچ لرزشی ندارد جز عشق به کار