مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 10:062017-09-20حوادث

رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان: دستگیری عاملان آدم ربایی پس از 3 سال در زاهدان


رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از عملیات موفقیت آمیز کاراگاهان پلیس در شناسایی و دستگیری عاملان آدم ربایی مرد جوان پس از 3 سال خبر داد.

- ابراهیم ملاشاهی در گفت و گو با خبرنگار فارس در سیستان و بلوچستان گفت: در پی آدم ربایی صورت گرفته در سال 93 در شهرستان زاهدان و اقدامات پلیسی که منجر به آزادی فرد ربوده شد ، متهمان توانسته بودند متواری شوند، دستگیری این آدم ربایان در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی در این خصوص با انجام اقدامات تخصصی و فنی گسترده به صورت شبانه روزی و با جمع آوری مدارک میدانی و بکارگیری کلیه امکانات در نهایت 2 متهم را در مخفیگاهشان در یکی از مناطق حاشیه ای زاهدان شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به شناخت کامل ماموران از جغرافیای محل وقوع جرم و تحقیق و بررسی مشخص شد، علت و انگیزه این آدم ربایی اختلافات شخصی و مالی بوده است.

پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره به اعتراف متهمان به بزه انتسابی خود مبنی بر اختلافات مالی، خاطرنشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را بر هم زنند و در صورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطعی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان: دستگیری عاملان آدم ربایی پس از 3 سال در زاهدان

رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان: دستگیری عاملان آدم ربایی پس از 3 سال در زاهدان