مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 08:502017-09-20بين الملل

حماس خواهان کمک روسیه در بهبود شرایط غزه و تحقق آشتی ملی شد


بنا به گفته عضو دفتر سیاسی حماس، هیئت این جنبش در سفر به مسکو خواستار کمک روسیه در شکستن محاصره غزه، ارائه کمک های انسانی و شراکت در پرونده آشتی ملی فلسطین به ویژه در سطح بین المللی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه روسیا الیوم، موسی ابومرزوق، معاون رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در گفت وگو با این شبکه درباره موضوعاتی که هیئت فلسطینی در سفر جاری به مسکو مطرح کردند، گفت: از روسیه خواستیم در شکستن محاصره غزه، ارائه کمک های انسانی به مردم این بخش به ویژه کمک های پزشکی و دیگر کمک هایی که روسیه مناسب می داند، ما را یاری کند.

وی با اشاره به روابطی که روسیه را به نوار غزه مرتبط می کند، گفت: بیش از 300 خانواده مشترک در نوار غزه وجود دارند، که بیشتر آنها تابعیت روسی نیز دارند.

این مقام مسئول در رابطه با پرونده آشتی ملی فلسطین تصریح کرد، از طرف روس درخواست شد تا در پرونده آشتی ملی و انتقال همه اختیارات به دولت متحد ملی، همکاری کند.

ابومرزوق تشریح کرد: متغیرهای بین المللی موجود در منطقه مورد بررسی قرار گرفت و از دوستان روس خواستیم به ویژه در محافل بین المللی ما را یاری کنند، امیدواریم روسیه در این سطح کمک های خوبی ارائه دهد زیرا ایالات متحده مذاکرات دو طرف را زیر نظر می گیرد و متاسفانه دیدگاه اسراییلی دارد و در نهایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس خواهان کمک روسیه در بهبود شرایط غزه و تحقق آشتی ملی شد

حماس خواهان کمک روسیه در بهبود شرایط غزه و تحقق آشتی ملی شد