مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 08:352017-09-20ورزشي

وریا غفوری: شرایط همراهی نکند به ناچار از استقلال خواهم رفت


ملی پوش فوتبال ایران با انتقاد از عدم توسعه امکانات ورزشی در زادگاهش تاکید کرد، تا زمانی که شرایط فراهم باشد در تیم فوتبال استقلال خواهد ماند.

- وریا غفوری در گفت وگو با ایسنا در خصوص حضورش در استقلال و احتمالا پیشنهادهای جدید برای فصل بعد گفت: در گذشته از تیم های اروپایی پیشنهاداتی داشتم اما متاسفانه به دلیل نبود مشاوره های مناسب نتوانستم انتخاب مناسبی داشته باشم.

پیش از این از تیم های داخلی هم پیشنهادات زیادی داشته ام.

فعلا ترجیح می دهم در تیم استقلال بمانم و اگر شرایط اجازه ماندن در این تیم را به من نداد، به ناچار تیم دیگری را انتخاب می کنم.

وی با اشاره به اینکه تا پایان فصل با استقلال قرارداد دارد، گفت: این تیم را قلبا دوست دارم و در هیچ شرایطی نمی خواهم از این تیم جدا شوم و تا زمانی که شرایط فراهم باشد در تیم استقلال خواهم ماند.

بازیکن تیم استقلال تهران در خصوص وضعیت تیم ملی اظهار کرد: خوشبختانه با حضور مربی کاردان و با تجربه، تیم ملی در سال های اخیر پیشرفت خاصی داشته و توانست دو بار مکرر به جام جهانی ورود پیدا کند که با کادر موجود و جو حاکم، تیم ملی می تواند مجددا به جام جهانی هم راه پیدا کند.

غفوری درباره شرایط وامکانات ورزش کردستان نیز گفت: استان کردستان به دلیل نداشتن حامی و عدم سرمایه گذاری در حوزه ورزش، حضور کمتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وریا غفوری: شرایط همراهی نکند به ناچار از استقلال خواهم رفت

وریا غفوری: شرایط همراهی نکند به ناچار از استقلال خواهم رفت