مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 08:262017-09-20سياسي

نهمین نشست کمیسیون مشترک برجام در نیویورک برگزار شد


نهمین نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور معاونان و مدیران سیاسی ایران و کشورهای 1+5 در حاشیه هفتاد و دومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک برگزار شد.

- "، نهمین نشست کمیسیون مشترک برجام به ریاست سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر خارجه ایران و هلگا اشمیت معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و با حضور معاونان و مدیران سیاسی شش کشور (آمریکا، روسیه، فرانسه، انگلستان، چین و آلمان) در مقر سازمان ملل و در نیویورک برگزار شد.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در هفتاد و دومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک به سر می برد، از برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح معاونان و مدیران سیاسی امروز (سه شنبه) و در نیویورک خبر داده بود.

هشتمین نشست عادی و فصلی کمیسیون مشترک برجام روز جمعه 30 تیر ماه سال جاری (1396) در وین و با حضور معاونان و مدیران سیاسی ایران و کشورهای 1+5 برگزار شد.

در این نشست، مروری بر وضعیت اجرای بخش های مختلف برجام چه در حوزه رفع تحریم ها و چه در حوزه های هسته ای صورت گرفت و در حوزه هسته ای، آخرین وضعیت اجرای پروژه های مدرن سازی راکتور آب سنگین اراک، احداث تاسیسات تولید ایزوتوپ های پایدار در فردو، موضوعات مرتبط با تولید سوخت هسته ای در ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین نشست کمیسیون مشترک برجام در نیویورک برگزار شد

نهمین نشست کمیسیون مشترک برجام در نیویورک برگزار شد