مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 23:002017-09-19ورزشي

سپاهان – پرسپولیس؛ به یاد پنالتی جنون آمیز


سه شنبه، 27 بهمن 95؛ اعتماد بنفس بالای شاگردان برانکو ایوانکوویچ باعث شده بود آنها در حساس ترین لحظات نیز تصمیمات عجیبی بگیرند و همین مساله هم باعث شد در دقیقه 60 این دیدار و در شرایطی که تیم به برد بزرگ خود نیاز داشت، - همکاری رامین رضاییان و مهدی طارمی یک پنالتی عجیب در فوتبال ایران را ثبت کند.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ و زلاتکو کرانچار در حالی در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت که تقابل قبلی آنها اتفاقات و هیجانات بزرگی را به همراه داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل از"ورزش سه"، شاگردان برانکو در مسیر قهرمانی خود از هیچ حریفی نمی گذشتند و بعد از پیروزی بزرگ مقابل سپاهان در بازی رفت و در اصفهان که تابوی شکست ناپذیری خانگی زردپوشان را شکست، اکنون در استادیوم آزادی و با حمایت هواداران خود چشم به امتیازات آن داشتند.

سه شنبه، 27 بهمن 95؛ در دیداری که هشت کارت زرد و یک کارت قرمز به همراه داشت و سه پنالتی با سوت محمدعلی اکبریان اعلام شد، پرسپولیس یک اتفاق جنون آمیز را رقم زد.

اعتماد بنفس بالای شاگردان برانکو ایوانکوویچ باعث شده بود آنها در حساس ترین لحظات نیز تصمیمات عجیبی بگیرند و همین مساله هم باعث شد در دقیقه 60 این دیدار و در شرایطی که تیم به برد بزرگ خود نیاز داشت، همکاری رامین رضاییان و مهدی طارمی یک پنالتی عجیب در فو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاهان – پرسپولیس؛ به یاد پنالتی جنون آمیز

سپاهان – پرسپولیس؛ به یاد پنالتی جنون آمیز