مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 19:252017-09-19سياسي

ظریف: برجام مذاکره شدنی نیست


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران موضوعات منطقه ای، بین المللی و برجام را محورهای مطرح شده در دیدارهای دوجانبه با مقامات سایر کشورها دانست و بر ضرورت احترام به قانون اساسی و تمامیت ارضی عراق تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمد جواد ظریف روز دوشنبه به وقت محلی در حاشیه دیدار بوریس جانسون وزیر خارجه انگلیس به خبرنگاران گفت: هم در ملاقات رییس جمهوری و هم در ملاقات بنده محور اصلی منطقه است و البته درباره برجام هم بحث های خوبی شده است.

وی ادامه داد: وضعیت در سوریه،عراق و یمن به خصوص موضوع رفراندوم کردستان عراق مطرح شده و در همه ملاقات ها تاکید همه طرف ها بر ضرورت احترام به قانون اساسی و تمامیت ارضی عراق بوده است.

وزیر امور خارجه اضافه کرد: ضرورت این که رفراندوم انجام نشود و با مذاکرات همه طرف های عراقی، موضوعات داخلی عراق پیش برود.

ظریف تصریح کرد: البته در ملاقات های دوجانبه، به طور طبیعی روابط دوجانبه هم مورد بررسی قرار می گیرد.

رییس جمهوری با نخست وزیر سوئد ، رییسان جمهوری فرانسه، اتریش و بولیوی دیدار داشته اند که عمدتا هم بحث های منطقه ای و بین المللی و هم روابط دوجانبه بوده است.

وی در عین حال به مساله برجام هم اشاره کرد و افزود: البته درباره برجام تاکید بر حفظ و رعایت برجام و مذاکره ناپذیر بودن آن، هم توسط جمهوری اسلامی و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف: برجام مذاکره شدنی نیست

ظریف: برجام مذاکره شدنی نیست