مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 19:252017-09-19فناوري

پشیمانی مشترکان از اجرای ترابردپذیری


در حال حاضر اختلاف نظرهای شدیدی بین دو اپراتور همراه اول و اپراتور دوم وجود دارد و در بسیاری از مواقع آمارهای ارائه شده از سوی اپراتورها در خصوص ترابرد پذیری مورد قبول هیچ یک از اپراتورها نیست.

- ترابردپذیری در ایران پس از 10 سال بالاخره اجرایی شد، خدمتی که در آن مشترک یک اپراتور می تواند بدون تغییر شماره خود و با حفظ همان شماره اپراتور خود را عوض کنند، خدمتی که می تواند باعث افزایش رقابت بین اپراتورهای تلفن همراه شود و به کاربر این اجازه را بدهد که در صورت ناراضی بودن از اپراتور خود به سمت اپراتور رقیب برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتجارت نیوز، در حال حاضر اختلاف نظرهای شدیدی بین دو اپراتور همراه اول و اپراتور دوم وجود دارد و در بسیاری از مواقع آمارهای ارائه شده از سوی اپراتورها در خصوص ترابرد پذیری مورد قبول هیچ یک از اپراتورها نیست از سوی دیگر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز تا کنون آمار شفافی از خروج مشترک های اپراتورها نداده است.

این در حالی است که هریک از اپراتورها خود را برنده ترابردپذیری و اپراتور رقیب را بازنده این طرح اعلام می کنند.

برخی از مشترکانی که ترابرد را انجام داده اند با مشکلات عدیده ای مواجه هستند و معتقدند که اپراتور اصلی به منظور از دست ندادن مشترک خود اجازه خروج را نمی دهد و با وجود پیام هایی از جمله اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشیمانی مشترکان از اجرای ترابردپذیری

پشیمانی مشترکان از اجرای ترابردپذیری