مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 18:352017-09-19سياسي

روحانی: خروج از برجام به معنای تضعیف جامعه بین المللی است


رییس جمهور خروج از توافق برجام ، یا مقابله کردن و یا تضعیف آن را به معنای تضعیف جامعه بین المللی، دیپلماسی و مذاکره و تضعیف سازمان ملل و شورای امنیت دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی شامگاه روز دوشنبه به وقت محلی نیویورک در دیدار جمعی از نخبگان سیاست خارجی آمریکا، تاکید کرد: خواست ما آن است که مشکلات را از طریق مذاکره و توافق حل کنیم و وقتی به توافق رسیدیم بر توافق خود پایبند بمانیم و الا این به معنای نفی کل دیپلماسی و راه حل صحیح برای حل مشکلات است.

وی گفت: ملت ایران در 29 اردیبهشت در انتخاباتی رقابتی، بسیار شکوهمند و پرشور، با شرکت 73 درصد واجدین شرایط، به دنیا نشان دادند که ایران بر مبنای اراده مردم و دمکراسی اداره می شود.

وی با بیان این که مردم نظرات خودشان را در این انتخابات به صراحت بیان کردند ، افزود: مردم ایران خواهان روابطی بسیار خوب با کشورهای مختلف جهان هستند و می خواهند در سایه این روابط خوب و همکاری سازنده ، کشور خودشان را بسازند.

رییس جمهور با اشاره به این که مهم ترین هدف مردم ما ساخت کشور و رفاه عمومی است ، اظهار داشت: مهمترین برنامه ای که این دولت در انتخابات وعده آن را به مردم داد، مبارزه با فقر، رشد اقتصادی و همچنین تعامل سازنده و گسترده با جهان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: خروج از برجام به معنای تضعیف جامعه بین المللی است

روحانی: خروج از برجام به معنای تضعیف جامعه بین المللی است