مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 17:462017-09-19سياسي

آیت الله سبحانی: ندای اسلام و تشیع به زبان منطقه ای و علمی به جهان رسانده شود


برای رساندن پیام اسلام علاوه بر زبان های محلی و عربی، باید با زبان های دیگر نیز آشنا شویم، علاوه بر این برای انجام تحقیق به زبان خارجی نیازمند به کتابخانه ای با قفسه باز هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله جعفر سبحانی در مراسم افتتاحیه کتابخانه تخصصی زبان های خارجی و منابع اسلامی از مجموعه کتابخانه های وابسته به دفتر آیت الله العظمی سیستانی اظهار کرد: زمانی که در سال 1352 به قم آمدم تنها یک کتابخانه در مدرسه علمیه فیضیه بود که 9 هزار جلد کتاب داشت و بعد از نماز به سرعت به طبقه بالای کتابخانه می رفتیم تا نوبت به ما برسد تا کتاب ها را مطالعه کنیم و گاهی کتاب ها به دست ما نمی رسید.

این مرجع تقلید به خاطره علامه امینی در زمینه مطالعه کتاب در کتابخانه شوشتریه اشاره کرد و افزود: در احوالات علامه امینی آمده است که من در مکتب شوشتریه مطالعه می کردم و آنجا خادمی داشت که خیلی علاقه نداشت که من در آنجا زیاد بمانم به او می گفتم شما در را ببند و برو من داخل می مانم گاهی هم 24 ساعته در آن کتابخانه بودم .

وی با بیان اینکه مسلماً یک کتابخانه عمومی نمی تواند پاسخگوی حوزه علمیه قم باشد، گفتند: ایجاد کتابخانه های تخصصی در حوزه لطف خداوند متعال به مسلمانان و روحانیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سبحانی: ندای اسلام و تشیع به زبان منطقه ای و علمی به جهان رسانده شود

آیت الله سبحانی: ندای اسلام و تشیع به زبان منطقه ای و علمی به جهان رسانده شود