مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 17:052017-09-19فرهنگي

امیر اسفندیاری: هیچ ملاحظه ای در انتخاب «نفس» نبود


هیأت انتخاب معرفی فیلم به اسکار فیلم «نفس» را براساس کیفیت، زبان بین الملل و اتفاقات خوب داخلی و خارجی برگزیده و به هیچ وجه هیچ ملاحظه ای به ویژه سیاسی در انتخاب یا رد شدن فیلم ها مدنظر نبوده است.

- امیر اسفندیاری تأکید کرد: هیأت انتخاب معرفی فیلم به اسکار فیلم نفس را براساس کیفیت، زبان بین الملل و اتفاقات خوب داخلی و خارجی برگزیده و به هیچ وجه هیچ ملاحظه ای به ویژه سیاسی در انتخاب یا رد شدن فیلم ها مدنظر نبوده است.

سخنگوی هیأت انتخاب سینمای ایران برای معرفی اثری به فرهنگستان علوم و هنرهای سینمایی درباره انتخاب فیلم نفس به کارگردانی نرگس آبیار از میان چهار گزینه مالاریا ، رگ خواب ، ویلایی ها و نفس در گفت وگویی با ایسنا توضیح داد: هیات معرفی فیلم ایرانی به فرهنگستان علوم و هنرهای سینمایی هر سال باید فیلمی را از ظرفی که در اختیارش قرار می گیرد معرفی کند و برای این دوره از تاریخ هشتم مهرماه سال گذشته تا هشتم مهرماه امسال 103 فیلم در ظرف سینمای ایران قرار داشت که یا اکران شده یا در برنامه اکران قرار دارند.

این هیأت پس از بررسی به فهرستی از 10 فیلم رسید و بعد از میان آن ها چهار فیلم معرفی شدند که پس از بحث و بررسی و بازبینی مجدد برخی از آن ها با اکثریت آرا به این نتیجه رسیدیم که با در نظر گرفتن جمیع جهات نفس برگزیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر اسفندیاری: هیچ ملاحظه ای در انتخاب «نفس» نبود

امیر اسفندیاری: هیچ ملاحظه ای در انتخاب «نفس» نبود