مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 16:402017-09-19ورزشي

هوچی گری ؛ نسخه نجات مسوولان بدبختی استقلال


مگر قرار نبود کادر فنی پاسخگو باشد؟ مگر نباید هیات مدیره و مدیرعامل پاسخگو باشند؟ مگر نباید بگویند که این دهها میلیارد که از اعتبار هواداران به دست آمده کجا هزینه شده ؟ چطور شد که یک دفعه وسط این همه بدی های فنی استقلال یکهو یاد این افتادند که قلعه نویی .

- مگر قرار نبود کادر فنی پاسخگو باشد؟ مگر نباید هیات مدیره و مدیرعامل پاسخگو باشند؟ مگر نباید بگویند که این دهها میلیارد که از اعتبار هواداران به دست آمده کجا هزینه شده ؟ چطور شد که یک دفعه وسط این همه بدی های فنی استقلال یکهو یاد این افتادند که قلعه نویی و رحمتی با هم دشمنی دارند؟ رایران ؛ مهدی شادمانی - از پایان برنامه نود هنوز یک روز نمی گذرد که همه می گویند پرده ها در باشگاه استقلال افتاد و آبرو ریخت و شد آنچه نباید می شد.

از صبح خروس خوان تا ساعات بعد از ظهر بارها در گپ های خودمانی حتما گفته شده که شب تلخی بود و حتما بارها نوشته اند وخوانده ایم که استقلال به بحرانی عجیب وارد شد.

اما آیااین حقیقت دارد؟ واقعا استقلال از دیشب وارد شرایطی جدید شده که در 4 سال اخیر نداشته ؟ توطئه چیدن علیه سرمربی روی نیمکت فوتبال ایرانی عجیب است و یا تهمت زدن دروغین یک سرمربی ؟ اصلا کدام یکی از این ها ممکن است استقلال را وارد بحرانی عجیب کند؟ اصلا مگر بحران استقلال با این اتفاقات بزرگ تر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوچی گری ؛ نسخه نجات مسوولان بدبختی استقلال

هوچی گری ؛ نسخه نجات مسوولان بدبختی استقلال