مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 16:102017-09-19اجتماعي

اجرای طرح اتوبوس مدرسه ویژه دبیرستانی ها


سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، گفت: طرح اتوبوس مدرسه به صورت آزمایشی در مناطق 4 و 8 تهران برای انتقال دانش آموزان دبیرستانی و هنرستانی ها اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، شهریار افندی زاده سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در جلسه هم اندیشی و آیین رونمایی و الصاق نمادین برچسب سرویس مدارس تهران، اظهار داشت: از ابتدای مهر ماه همه ارگان ها برای روان سازی جریان ترافیک باید فعالیت هایی انجام دهند و با توجه به شرایط انتظار داریم با وجود افزایش 25 تا 30 درصدی حجم سفرها، ترافیک را کنترل کنیم.

وی افزود: از ابتدای تیر ماه هماهنگی خوبی با پلیس راهور، فرمانداری، شهرداری تهران و آموزش و پرورش به وجود آمده است تا سرویس مدارس بدون مشکل از ابتدای مهر ماه کار خود را آغاز کند.

افندی زاده اضافه کرد: نظارت بر سرویس مدارس به شرکت های تاکسیرانی واگذار شده است و پیمانکاران با توجه به قرارداد با آموزش و پرورش مشغول به کار خواهند شد.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه ارزیابی صلاحیت رانندگان سرویس ها به صورت ماهانه صورت خواهد گرفت، گفت: بر اساس مصوبات صورت گرفته سازمان تاکسیرانی با استفاده از نرم افزاری در تمام طول سال تحصیلی شرایط رانندگان را از حیث دارا بودن خصوصیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح اتوبوس مدرسه ویژه دبیرستانی ها

اجرای طرح اتوبوس مدرسه ویژه دبیرستانی ها