مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 15:452017-09-19اقتصادي

دومین تجربه تاریخی ایران در برگزاری نمایشگاه های خارجی


دومین تجربه ایران در برگزاری نمایشگاه های خارجی در موزه ملی ایران با برپایی نمایشگاه مشترک ایران و ارمنستان، - مدیرکل موزه ملی ایران اعلام کرد: دومین تجربه ایران در برگزاری نمایشگاه های خارجی در موزه ملی ایران با برپایی نمایشگاه مشترک ایران و ارمنستان، حدود یک ماه آینده در موزه مادر ایران برپا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برای نخستین بار در شهریور سال 1394، سه مجسمه ی تاریخی پنه لوپه از واتیکان و ایتالیا همراه با یک مجسمه ی پنه لوپه ی ایرانی به مدت سه ماه و نیم در موزه ملی ایران به نمایش درآمدند، تجربه ای که تا پیش از آن، نه به صورت مشترک، که فقط با نمایش چندین ماهه ی منشور کوروش از موزه ی بریتانیا، به دست آوردیم.

اما بطور رسمی و بعد از برگزاری نمایشگاه مشترک پنه لوپه ها در ایران، دومین نمایشگاه مشترک ایران و یک کشور دیگر با عنوان نمایشگاه مشترک ایران و ارمنستان قرار است با نمایش آثاری از کشور ارمنستان که یافته های به دست آمده از کاوش های باستان شناسی و با موضوعیت فرهنگ مشترک اورواتویی است، در کنار آثاری از ایران به نمایش درمی آید.

جبرییل نوکنده، مدیر کل موزه ملی ایران گفت: نمایشگاه مشترکِ ایران و ارمنستان با نام نمایشگاه ایران و ارمنستان: خاطره یک سرزمین که بیشتر آثاری از هزاره چهارم پیش از میلاد تا سده یکم پیش از میلاد را شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین تجربه تاریخی ایران در برگزاری نمایشگاه های خارجی

دومین تجربه تاریخی ایران در برگزاری نمایشگاه های خارجی