مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 15:312017-09-19اجتماعي

مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان عنوان کرد رتبه نخست خوزستان در جذب نوآموزان پیش دبستانی


مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان با اشاره به کسب رتبه نخست خوزستان در جذب نوآموزان پیش دبستانی گفت: برای نخستین بار در طول تاریخ کشور پیش دبستانی در خوزستان اجباری و 100 درصد نوآموزان را جذب کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" خوزستان از اهواز، محمد تقی زاده پیش از ظهر امروز در همایش استانی بازگشایی مدارس که در سالن همایش شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: بزرگ ترین رویداد تاریخی جامعه بشریت که هم زمان با بعثت نبی اکرم (ص) رخ داد این است که خداوند پیامبر را به خواندن امر می کند و دین اسلام تنها دینی است که با خواندن و علم آموزی آغاز می شود.

وی با تأکید بر ایجاد تغییر و تحول جامعه به وسیله آموزش تصریح کرد: امروزه فرزند و دانش آموز ما باید بداند که به چه هویتی نیاز دارد، اگر تمام خروجی آموزش وپرورش و 12 سال خواندن و تعلیم تنها کسب ساده ترین مهارت های زندگی اجتماعی متصل به فرهنگ دینی و ملی باشد تعلیم و تربیت مسیر واقعی خود را پیدا می کند.

مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه بازگشایی مدارس متذکر شد: چند روز بیشتر به بازگشایی مدارس باقی نمانده در این روزهای باقی مانده نباید به دنبال انجام کارهای تکراری مانند تمیزکاری باشیم، بهترین کار، کاری است که ظرف 4 سال گذشته انجام دادیم و آن تدوین یک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان عنوان کرد رتبه نخست خوزستان در جذب نوآموزان پیش دبستانی

مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان عنوان کرد رتبه نخست خوزستان در جذب نوآموزان پیش دبستانی