مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 15:152017-09-19اقتصادي

پیشرفت بانک ملی در اجرای قوانین مبارزه با پولشویی


مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به پیشرفت قابل ملاحظه این بانک در اجرای قوانین مبارزه با پولشویی، گفت: تلاش ما این است که مقررات تطبیق و مبارزه با پولشویی در ذهن همه کارکنان بانک نهادینه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران" در دیدار با مدرسان دوره تطبیق و مبارزه با پولشویی شرکت فیلیپ سیدنی هلند که به منظور برگزاری این دوره در بانک حضور دارند، با اشاره به بزرگی، فراگیری و گستردگی عملیات بانک ملی ایران در سطح کشور و منطقه، افزود: بانک ملی ایران وارد 90 سالگی شده و این می طلبد که در همه زمینه ها پیشرو باشد.

وی با بیان اینکه هیات مدیره بانک ملی ایران حساسیت ویژه ای بر رعایت قوانین مبارزه با پولشویی دارد، اظهارکرد: به این منظور چندین کارگاه آموزشی برای کارکنان بانک ملی ایران در این زمینه برگزار شده و حتی اعضای هیات مدیره و شخص مدیرعامل نیز از این آموزش ها استفاده می کنند.

حسین زاده با تاکید بر اینکه فرهنگ مبارزه با پولشویی در تمامی قسمت های بانک ملی ایران باید جاری شود، گفت: بانک ملی ایران به عنوان بزرگ ترین بانک جهان اسلام امروز با پیشرفت خوبی در این زمینه مواجه است و به تلاش هایش در این رابطه ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت بانک ملی در اجرای قوانین مبارزه با پولشویی

پیشرفت بانک ملی در اجرای قوانین مبارزه با پولشویی