مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 14:502017-09-19اقتصادي

روزی که آب و برق مجانی شد


روز 28 شهریور 1358 شورای انقلاب طی مصوبه ای، هزینه آب و برق مصرفی مشترکین کم مصرف را مجانی اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تاریخ ایرانی نوشت: بر اساس آنچه فردای آن روز در روزنامه ها انعکاس یافت، در جریان این بررسی، به پیشنهاد وزارت نیرو و موافقت هیات وزیران، لایحه قانونی اصلاح قانون بخشودگی آب بهای مشترکین کم مصرف از تصویب شورای انقلاب گذشت.

طباطبایی، معاون مالی نخست وزیر در گفت وگویی ضمن اشاره به این مطلب گفت که لایحه قانونی مزبور به این ترتیب اصلاح شده است: 1 - مشترکینی که مصرف ماهانه آب آن ها کمتر از ده متر مکعب باشد کماکان از پرداخت آب بها و رقم ثابت آن معاف خواهند بود.

2- مشترکینی که مصرف ماهانه آب آن ها بیشتر از ده متر مکعب باشد از تاریخ اول شهریور ماه 58 کلیه بهای آب مصرفی با رقم ثابت آب بها را طبق تعرفه موجود پرداخت خواهند نمود.

سخنگوی دولت نیز در مورد لایحه قانونی اصلاح قانون بخشودگی های برق مشترکین خانگی کم مصرف که از تصویب شورای انقلاب گذشت، نکات زیر را یادآور شد: 1- مشترکینی که مصرف برق ماهانه آن ها تا میزان 100 کیلووات ساعت در ماه باشد، کماکان از بخشودگی استفاده خواهند نمود و چنانچه مصرف برق ماهانه مشترکین بیشتر از 100 کیلووات ساعت باشد کلیه بهای برق مصرفی آن ها از اول شهریور ماه 58 با توجه به نرخ های خانگی تجارتی طبق تعرفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزی که آب و برق مجانی شد

روزی که آب و برق مجانی شد